torstai 14. toukokuuta 2009

MINÄKÖ AI MITEN NIIN ?????

Leikittäis nyt isoveli
Äippa mie tuun mukaan

Veljekset


Mie en ainakaan kaatanut vesikuppia...............


Pelaäiti ja isoveli Gabriel, jota Annemamma mussukaksi sanoo ( mussukka oon oikeesti mie, mut luulkoon toi velipoika olevansa) ovatten nyt jostain syystä saaneet päähänsä että minun pitäisi muka muuttaa pois kotoa.
Äippä sanoo ettei hän rupea isoa pientä poikaa elättämään ja Gabriel taisi suuttua kun iskin hampaat eilisiltana sen puppusiin. Oma vikansa,mitäs nukkuu sohvalla selällään. Näyttivät ihan golfpalloilta jos minulta kysytään.
Annemammakin oli hetken poissa tolaltaan, mitäs pisti sen kaapinoven kiinni, jonka takana minä olin, siis siellä sit istuin kaapissa tovin ennenkuin äippä oli saanut sanotuksi mammalle et missä se riiviö oikein on........................
Oikeesti oon kuulemma aika ihku, niin mamma usein ainakin sanoo. Tiedä häntä, onko se ihku edes syötävää.
Vähän on käynyt hiljaiseksi tää elämä, kun sisarukset ovat jo lähteneet maailmalle. miksiköhän Annemamma sanoo et on niin ihanan rauhallista, olenhan minä yrittänyt.......................

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti